Niyə tez-tez qara çay içməlisiniz? - CAVAB

Alimlər müəyyən ediblər ki, qara çayın müntəzəm istifadəsi orqanizmə müsbət təsir göstərir və sağlamlığın qorunmasına kömək edir. Dünyada milyonlarla insanın gündəlik istehlak etdiyi qara çay düşündüyümüzdən daha çox fayda verə bilər. Yeni elmi araşdırmalar bu içkinin sağlamlığın bir neçə mühüm sahəsinə eyni zamanda müsbət təsir göstərdiyini təsdiqləyib.
Dialoq.az xəbər verir ki, tədqiqatlara görə, qara çayın müntəzəm qəbulu ağız boşluğunun sağlamlığının qorunmasına kömək edir.
Geniş yayılmış fikrin əksinə olaraq, qara çay diş ərpinin yaranmasını artırmır, əksinə onun azalmasına şərait yaradır. İçkinin tərkibində olan polifenollar diş minasını zədələyən və kariyesə səbəb olan bakteriyaların çoxalmasını zəiflədir.
Alimlər qara çayın ürək-damar sisteminə təsirinə də xüsusi diqqət ayırıblar. Məlum olub ki, gündə azı üç fincan qara çay içən insanlarda insult riski xeyli aşağı olur. Mütəxəssislərin hesablamalarına görə, bu risk təxminən 20 faiz azalır. Maraqlıdır ki, yaşıl çay bu baxımdan daha zəif təsir göstərir.
Qara çayın tərkibindəki antioksidantlar hüceyrə səviyyəsində orqanizmin qorunmasında mühüm rol oynayır. Polifenollar alkoqol, siqaret tüstüsü və zərərli kimyəvi maddələrin təsiri nəticəsində yarana bilən DNT zədələnmələrinin qarşısını almağa kömək edir. Oxşar maddələr meyvə və tərəvəzlərdə də mövcuddur və həkimlər onları gündəlik qidalanmaya daxil etməyi tövsiyə edirlər.
Bundan əlavə, qara çay onkoloji xəstəliklərin profilaktikasında da potensial amil kimi qiymətləndirilir. Antioksidantlar və katexinlərin birgə təsiri bəzi xərçəng növlərinin yaranma riskini azalda bilər. Xüsusilə araşdırmalar göstərir ki, qara çayı müntəzəm içən qadınlarda yumurtalıq xərçəngi daha az müşahidə olunur.
Mütəxəssislər vurğulayırlar ki, qara çayın faydası əsasən ölçülü və davamlı istifadə zamanı, ümumi sağlam həyat tərzi ilə birlikdə özünü göstərir.
Dialoq.az
Dün, 18:32
Gəncədə avtomobil iki piyadanı vurub
Dün, 18:29
Cinayət törətməkdə şübhəli bilinən 38 nəfər saxlanıldı
Dün, 18:21
Lənkəranda meşədə 2 nəfərin meyiti tapıldı - Biri yeniyetmədir
10-08-2026, 04:44
Sabah 11 marşrut bu dayanacaqlarda saxlamayacaq - Siyahı
10-08-2026, 04:43
Bu yol bağlanır
9-08-2026, 20:35
Gəncədə qəza - “Kamaz” ağaca çırpıldı+Fotolar
8-08-2026, 21:39
Mingəçevir Dövlət Universiteti və Azərbaycan Texniki Universiteti birgə kadr hazırlığına start verir
8-08-2026, 08:34
Ağdaş polisi qoyun oğrusunu tutub-VİDEO
8-08-2026, 08:29
“Gürcüstandakı münaqişənin sülh yolu ilə həllini dəstəkləyirik”
7-08-2026, 22:14
Ağdaşda 17 yaşlı qıza nişan keçirildi - Valideynləri polisə çağırıldı
7-08-2026, 15:28
Media və Yayım Şurası yaradıldı - Fərman
6-08-2026, 05:53
Sulutəpədə avtoservisdə yanğın baş verib Hadisə
6-08-2026, 05:50
Bakıda məşhur ticarət mərkəzində faciə
6-08-2026, 05:46
Canlı yayımda söyüş söyən daha bir tiktoker həbs edildi
6-08-2026, 05:43
Alkoqoldan imtina etdikdə beyində nə baş verir? — Araşdırmaların nəticələri
6-08-2026, 05:39
Təyyarədə baqaj yükü itən sərnişin nə etməlidir? — AÇIQLAMA
6-08-2026, 05:35
Restoranın qarşısında kütləvi dava - Bir nəfər öldü, üçü yaralandı
5-08-2026, 22:30
Bakıda məscid yanır
5-08-2026, 22:21
Gürcüstan yenidən qaranlığa qərq oldu
5-08-2026, 22:18
Tbilisi-Bakı qatarı yenə gecikdi - İşıq əngəl oldu
4-08-2026, 13:44
Mingəçevirdə bir nəfər şəxs atdan yıxılaraq xəsarət alıb
3-08-2026, 23:21
Mingəçevirdə Azərbaycan Əlifbası və Azərbaycan Dili Gününə həsr olunmuş tədbir keçirilib-VİDEO
3-08-2026, 22:49
Yevlaxda sürücü xəsarət aldı,bir neçə gün sonra dünyasını dəyişdi-VİDEO
3-08-2026, 14:35
Ombudsman Aparatının nümayəndələri hərbi hissədə olublar
3-08-2026, 14:29
Azərbaycan–Gürcüstan dəmir yolu daşımalarında sərhəd keçidi iki dəfə sürətləndirilir
3-08-2026, 13:01
Məkanlardan oğurluq edən 6 nəfər saxlanıldı – minlərlə manatlıq əmlak talanıb
3-08-2026, 12:50
“Vətəndaşlardan hər hansı hesaba pul köçürülməsi tələb olunmur” - Rəsmi