Tanınmış jurnalist Heydər Oğuz Naxçıvanda xidmət edən zabitlərin pozulmuş hüquqlarından danışdı! - Video
Gündəm / Sosial / Hadisə / Video
Oxunub: 343
28 Kas 2023 | 22:56
Tanınmış jurnalist Heydər Oğuz Naxçıvanda xidmət edən zabitlərin pozulmuş hüquqlarından danışdı! - Video
Dialoq.az xəbər verir ki, 28.11.2023-cü il tarixdə tanınmış jurnalist Heydər Oğuz Prime TV-nin "Qırmızı masa" verilişində Naxçıvanda xidmət edən hərbi qulluqçuların pozulmuş hüquqlarından danışıb. O bildirib ki, 44 günlük Vətən müharibəsindən sonra Naxçıvanda dislokasiya olunan hərbi hissələrin 44 günlük Vətən müharibəsində iştirak etməsini sübut edən "Görünməyən qəhrəmanlar" adlı sənədli film çəkilib. Lakin, buna baxmayaraq Naxçıvanda xidmət edən hərbi qulluqçuların heç biri 44 günlük Vətən müharibəsində xidmətlərinə görə təltif olunmayıb. Ətraflı video materialda:


Dialoq.az
29-02-2024, 20:50
Hərbi ekspert əsir düşən əsgərimizlə bağlı xüsusi məqamlara aydınlıq gətirib.
28-02-2024, 12:41
Son xəbər: Azərbaycan Ordusunun əsgəri əlverişsiz hava şəraitində istiqaməti itirərək azıb.
27-02-2024, 15:10
Mingəçevir şəhərində məktəb direktoru rüşvətə görə işdən azad edilib! - VİDEO
26-02-2024, 15:11
Yevlaxda "Xocalı Faciəsi"nin otuz ikinci ildönümü ilə bağlı tədbir keçirilib.
25-02-2024, 11:01
Dr.Anar Eldar oğlu Əmrah kimdir? Onun Vətən qarşısında hansı xidmətləri olub? -QISA ARAŞDIRMA
21-02-2024, 12:48
Mərkəzi Aran Regional Təhsil İdarəsində növbəti müsahibə mərhələsi keçirilib.
15-02-2024, 16:23
Mərkəzi Aran Regional Təhsil İdarəsi media nümayəndələri ilə geniş tərkibdə konfrans keçirib.
12-02-2024, 19:51
Yevlax şəhərində abadlıq, təmir-tikinti işləri uğurla davam etdirilir.
12-02-2024, 15:26
Asif Atanın hərb peşəsi və insanlıqla bağlı söylədiyi dəyərli fikirlər.
10-02-2024, 16:53
Yevlaxda Kür çayının sahilində bulvar istirahət parkında təmir-tikinti işləri aparılır.
9-02-2024, 11:24
Yevlax şəhərinin içməli su şəbəkəsinin yenidən qurulması işləri davam etdirilir
23-01-2024, 22:43
Mərkəzi Aran Regional Təhsil İdarəsi müxtəlif vakant vəzifələrə uyğun işə qəbul üzrə müsabiqə elan edib.
23-01-2024, 16:00
Elm və Təhsil Naziri Göyçayda Vətən müharibəsi iştirakçılarını xüsusi hörmətlə qarşılayıb!
22-01-2024, 15:17
Elm və təhsil naziri Göyçayda vətəndaşları qəbul edib
13-01-2024, 15:37
Yevlax şəhəri ilə bağlı xoşagəlməz görüntülər! Şəhərdə qoyunlar gəzir... - Video
10-01-2024, 15:09
Yevlax şəhər Səməd Vurğun adına 5 nömrəli tam orta məktəb yenidən tikilir.
5-01-2024, 14:15
Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Azərbaycan dronlarının İrəvan səmasında çəkiliş aparmasını belə qiymətləndirib.
4-01-2024, 23:55
Bir dövlət məmurunu tənqid etmək istəyirsən, həmin an düşünürsən ki...
4-01-2024, 22:46
Laçın rayonunda iki hərbi qulluqçumuz qəza nəticəsində həlak olub.
4-01-2024, 20:18
Milli Məclisin deputatı İlham Məmmədov Yevlaxda vətəndaşlarla görüş keçirib.
4-01-2024, 19:10
Yevlax rayon Rüstəmli kəndinin küçə yollarında təmir-bərpa işləri aparılır.
3-01-2024, 21:51
Hərbi qulluqçuların ərzaq pulları nə zaman ödəniləcək?
2-01-2024, 23:31
Yevlax şəhər İcra Hakimiyyəti yeni il şənliyində qanunsuz pulların yığılmasına münasibət bildirib.
2-01-2024, 15:40
Yevlaxda yeni il şənliyində sakinlərdən qanunsuz pulları kim yığırmış?
31-12-2023, 11:41
31 dekabr Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəylik Günü Yevlax Şəhidləri ziyarət edilib.
29-12-2023, 16:01
Yevlaxda abadlaşdırılan növbəti həyətdə son tamamlama işləri həyata keçirilir.
29-12-2023, 14:45
Yevlaxda 28 Dekabr "Vəkil Günü" peşə bayramı münasibətilə tədbir keçirilib.