Departament sədrindən vacib açıqlama: O günlərdə hər kəs bir səslə var olsun ordumuz, var olsun igidlərimiz deyirdi!
Siyasət
Oxunub: 145
19 Tem 2022 | 23:02
Departament sədrindən vacib açıqlama: O günlərdə hər kəs bir səslə var olsun ordumuz, var olsun igidlərimiz deyirdi!
Torpaqlarımızın azadlığı uğrunda canlarını fəda etmiş şəhidlərimizin,  qazilərimizin, qəhrəman oğullarımızın haqqını heçnə ilə qaytarmaq mümkün deyil. Onlar bizim qürur yerimiz və tarixi qəhrəmanlarımızdır. Onlar bizlər üçün canlarından keçdilər, əllərində silah haqq savaşında qeyrət, namus uğrunda vuruşdular. Bu gün bizim hər birimizin müqəddəs borcudur ki, onların qayğısına qalaq, onlara maddi, mənəvi dəstək olaq. 44 günlük savaşda sinələrini düşmənə sipər edən igid oğullar imkan vermədilər ki, mənfur düşmən bir addım irəli gəlsin. Axı biz bunları gözlərimizlə gördük, axı biz bu qanlı tarixi yaşadıq... O günlərdə hər kəs bir səslə var olsun ordumuz, var olsun igidlərimiz deyirdi. Bəli, danılmaz faktdır ki, o oğullar savaşa gedəndə düşünmürdülər ki, savaş bitdikdən sonra onlara kimsə sağol deyəcək, kimsə onlara pul, avtomobil, mənzil və s. verəcək. Onlar yalnız və yalnız düşünürdülər ki, 30 ilə yaxın düşmən taptağı altında qalan tarixi torpaqlarımızı, milli qürurumuzu qaytarmalıyıq. Dedilər və kişi kimi də dediklərini etdilər! İndi növbə bizimdir, indi bizim onlara təmənnasız xidmət etməyimizin zamanıdır. Bu yolda biz bir və səfərbər olmalı, eyni zamanda əməli addımlar atmalıyıq.

YYSİB Şəhidlərin Ailə Üzvləri, Qazilər və Yaradıcı Hərbçilərlə İş Departamentinin sədri Natiq Əlisoy
29-09-2022, 17:06
Bu məlumatı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilər mütləq oxusun.
29-09-2022, 14:53
Gənc şair Süleyman Hüseynzadə Vətən müharibəsi iştirakçısıdır. Onun yazdığı şeirdən Vətən qoxusu gəlir... Gəlin tanıyaq və tanıdaq!
28-09-2022, 20:16
Ehtiyatda olan hərbi qulluqçulara bu cür münasibət olmamalıdır!
28-09-2022, 14:08
Naxçıvan döyüşçülərinin fəaliyyəti belə qiymətləndirilib!
27-09-2022, 17:23
Bakı şəhər Xətai rayon Şəhid Murad Hacıyevin adını daşıyan 116 nömrəli tam orta məktəbdə Şəhidlərimizin əziz xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad edilib.
24-09-2022, 22:23
Rəşad Məcid Azərbaycan Mətbuat Şurasının sədri seçilib.
22-09-2022, 00:31
Rusiya Prezidenti Vladimir Putinin ölkədə qismən səfərbərlik elan etməsinin Cənubi Qafqaza hansı təsiri ola bilər? 
14-09-2022, 12:58
Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy vətəndaşlarımıza müraciət edib. Qeyri-rəsmi məlumatlara istinad etməyin!
13-09-2022, 23:04
Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Ermənistanın təxribatlarına maraqlı münasibət bildirib!
11-09-2022, 00:59
Natiq Əlisoydan maraqlı açıqlama: Mən bu əsəri yazarkən ilhamımı üçrəngli, ay-ulduzlu şanlı bayrağımdan almışam!
10-09-2022, 23:02
Natiq Əlisoy: Biz daima ordumuzun uğurlarından yazmalıyıq. Təəssüf ki, bu gün ordu sıralarında bir çox hallarda qələm adamlarına birmənalı baxılmır!
10-09-2022, 14:18
Natiq Əlisoy: Mən Azərbaycan əsgərini daima məğrur görmək istəyirəm!
9-09-2022, 23:41
Ehtiyatda olan zabitlərin təkliflərinə, müraciətlərinə Müdafiə Nazirliyi xüsusi diqqət ayırmalıdır!
2-09-2022, 23:29
Yazıçı-şair Natiq Əlisoydan açıqlama: Hesab edirəm hələ ki, bu barədə danışmaq tezdir.
21-07-2022, 22:52
DEPARTAMENT SƏDRİNDƏN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ, QAZİLƏR VƏ EHTİYATDA OLAN HƏRBÇİLƏRƏ YENİ İMKANLAR!
19-07-2022, 23:02
Departament sədrindən vacib açıqlama: O günlərdə hər kəs bir səslə var olsun ordumuz, var olsun igidlərimiz deyirdi!
17-07-2022, 00:45
Səngər həyatı yaşamış kişilərlə oyun oynamaq olmaz! Hərbçilər, qazilər və şəhid ailələri ilə bağlı məsələlərin müzakirəsinə və həllinə bu şəxslər cəlb edilməlidir!
16-07-2022, 00:03
Yazıçı, şair, AJB-nin üzvü Natiq Əlisoy yeni vəzifəyə təyin olunub.
13-06-2022, 23:50
YUXARI QARABAĞ KANALI ƏSASLI TƏMİR OLUNUR.
1-06-2022, 13:43
Naxçıvan şəhər Ə.Ağayev adına 8 nömrəli tam orta məktəbin 2(a) sinfində 1 iyun "Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü" qeyd edilib.
30-05-2022, 16:26
Professor Nizaməddin Şəmsizadə: Əslində, Region poeziyasına mənim marağımın yaranması Elnurun Baxışın xidmətidir.
30-05-2022, 16:05
Professor Nizaməddin Şəmsizadə: Onun şeirlərindən Aşıq Alının, Dədə Ələsgərin, Abbas Tufarqanlının, Sarı Aşığın, Aşıq Şakirin şeirlərinin nəfəsi, ətri gəlir.
22-05-2022, 13:56
Xalq şairi Fikrət Qocanın yaradıcılığına həsr olunmuş xatirə gecəsi keçirilib.
19-05-2022, 19:00
“Haber Global”ın “Nurçu” sahibinin bahalı saat kolleksiyası - Anar Əlizadənin yarımmilyonluq hədiyyəsi
8-05-2022, 20:33
SON İDMAN XƏBƏRİ: ÖZ DOĞUM GÜNÜNDƏ "QIZIL MEDAL" QAZANAN GƏNC İDMANÇIMIZI SİZ DƏ TANIYIRSINIZMI?
8-05-2022, 11:28
Musa Yaqubun qəbirüstü abidəsinin açılışı olub. Abidəni Xalq rəssamı, heykəltəraş Natiq Əliyev hazırlayıb.
6-05-2022, 22:55
Ehtiyatda, istefada olan hərbi qulluqçular və xüsusi rütbəli şəxslər Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevə növbəti dəfə müraciət ediblər.