İLHAM MUSAOĞLUDAN MEHRİBAN XANIM ƏLİYEVAYA ŞEİR.
Gündəm
Oxunub: 124
28 Ara 2021 | 09:47
İLHAM MUSAOĞLUDAN MEHRİBAN XANIM ƏLİYEVAYA ŞEİR.
Azərbaycan Yazıçılar, Jurnalistlər, Aşıqlar birliklərinin üzvü, Gəncə şəhər "Veteranlar Şurası"nın üzvü, Əməkdar müəllim, 8 şeir kitabının müəllifi, "Prezident mükafatçısı", "Qızıl qələm" mükafatı laureatı, 1995-ci ildən YAP-ın üzvü İlham Musaoğludan Azərbaycan Respublikasının Birinci Vitse Prezidenti, ictimai xadim, dünya şöhrətli siyasətçi qadın, YAP-nın sədrinin birinci müavini Mehriban xanım Əliyevaya şeir.

YAŞA MEHRİBAN!
Daha xoş güzəran, xoş gün görəsən,
Ülvü arzularla, yaşa Mehriban!
Axıracan birgə ömür sürəsən,
İlham Əliyevlə qoşa Mehriban!

Vətənə, torpağa, zinətsən bacı,
Xalqınla, elinlə vəhdətdə bacı,
Həyatda neçə də xoşbəxtsən bacı,
Ürəyin fərəhdən xoşa Mehriban!

Daim öyünəsən, övladlarınla,
Baxıb fəxr edəsən, soyadlarınla,
Heydər, Leyla, Arzu öz daşlarına ,
Gəlsinlər nübarlı xoşa Mehriban!

Hamıya mehriban, hamıya əziz,
Baxışın, duruşun, kükrəyən dəniz,
Dişlərin daxilən qar kimi təmiz,
İstəyin dəyməsin daşa Mehriban!

Sən həm Sara Xatun, həm Həcər, Nigar,
Nə qədər dəyərli, geniş qəlbin var.
Əvvəlində bahar, sonunda bahar,
Həmişə keçəsən, başa Mehriban!
Ülvü arzularla yaşa Mehriban!
8-05-2022, 20:33
SON İDMAN XƏBƏRİ: ÖZ DOĞUM GÜNÜNDƏ "QIZIL MEDAL" QAZANAN GƏNC İDMANÇIMIZI SİZ DƏ TANIYIRSINIZMI?
8-05-2022, 11:28
Musa Yaqubun qəbirüstü abidəsinin açılışı olub. Abidəni Xalq rəssamı, heykəltəraş Natiq Əliyev hazırlayıb.
6-05-2022, 22:55
Ehtiyatda, istefada olan hərbi qulluqçular və xüsusi rütbəli şəxslər Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevə növbəti dəfə müraciət ediblər.
17-04-2022, 18:38
Bakı Apellyasiya Məhkəməsinin sədri Mübariz Əkbərov vətəndaşları qəbul edib
15-04-2022, 10:50
Bakı Apellyasiya Məhkəməsinin sədri Mübariz Əkbərov vətəndaşları qəbul edib.
14-04-2022, 13:56
Uşaqları həddindən artıq ev tapşırığı ilə yükləyən müəllimlərə xəbərdarlıq edildi-Nazirlik rəsmisinin açıqlaması
10-04-2022, 22:03
6 yaşlı Məryəm Musayevanın müalicəsinə dəstək olaq.
2-04-2022, 20:56
Mərhum güləş ustası Teymur İsgəndərovun əziz xatirəsi böyük ehtiramla yad edildi.
14-03-2022, 01:26
Azərbaycanın siyasi sabitliyinin təminatçısı-Yeni Azərbaycan Partiyası
14-03-2022, 00:14
SON XƏBƏR: Hava Hücumundan Müdafiə Qoşunlarının ehtiyatda olan zabiti dünyasını dəyişib.
11-03-2022, 12:19
Təcrübəli vəkil Fuad Kərimov Bakı Apellyasiya Məhkəməsində hakimlərin iş yükünün ağır olması ilə bağlı öz "facebook" səhifəsində paylaşım edib.
10-03-2022, 18:31
Prezident İlham Əliyev martın 10-da Türkiyəyə rəsmi səfərə gedib.
10-03-2022, 17:59
Müdafiə Nazirliyində daha bir həbs - Mirzəyev korrupsiyada ittiham olunur
10-03-2022, 15:21
Müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənov ideoloji iş və mənəvi-psixoloji təminatın daha da gücləndirilməsi ilə bağlı konkret tapşırıqlar verib.
6-03-2022, 18:14
Azərbaycan Ordusunun zabiti mayor Coşqun Quliyev Xocalı faciəsi ilə bağlı Türkiyədə çıxış edib. Bu barədə "Dialoq.az" xəbər agentliyinin baş redaktoru, yazıçı, jurnalist Natiq Əlisoy mətbuata məlumat verib.
4-03-2022, 18:59
Mühüm xəbər: Yazıçı, şair Natiq Əlisoy haqqında xüsusi qərar verildi, onun fəaliyyəti yüksək qiymətləndirildi.
2-03-2022, 22:16
Yazıçı, bəstəkar Elnur Baxış: Əqli mülkiyyətin oğurlanması qanunla qadağandır. şair Səfərin şeirlərinin oğurlanması yolverilməzdir.
22-02-2022, 22:51
Elnur Baxış: Mən hər zaman dostlarımla mənəvi dünyamla dostluq etmişəm!
20-02-2022, 20:51
Son xəbər: Əməkdar müəllim İlham Musaoğlu YAP Gəncə təşkilatının  sədri cənab Ramil Orucova məktub ünvanlayıb.
20-02-2022, 10:14
AMEA Naxçıvan Bölməsində “Naxçıvan ədəbi prosesi-2021” mövzusunda elmi konfrans olub.
16-02-2022, 13:26
Yazıçı, şair, jurnalist Natiq Əlisoyun üç əsərinin professor, ədəbiyyatşünas, böyük şəxsiyyət Mir Cəlal Paşayevin adını daşıyan "Milli Elektron Kitabxana"da təqdimatı olub.
4-02-2022, 17:27
Polkovnik-leytenant İlqar Allahverdiyev: Ehtiyatda və istefada olan zabitləri dövlətdən narazı salanlar kimlərdir!
4-02-2022, 10:21
Yazıçı Elnur Baxış bu dəfə yazıçı Vüqar Əhmədi daha sərt tənqid etdi!
31-01-2022, 17:06
Son xəbər: Şair Natiq Əlisoyun "Mənim sirli dünyam" adlı yeni şeirlər kitabı çap olunub. Kitabda şairin seçilmiş əsərləri yer alıb.
30-01-2022, 00:56
Yazıçı, bəstəkar Elnur Baxış Vüqar Əhmədi ciddi tənqid edib.
13-01-2022, 21:11
Şair Natiq Əlisoyun sözlərinə yazılmış "Ali Baş Komandanım" mahnısı işıq üzü görüb