Görünməyən faktlar! Vətən müharibəsindən sonra zabitlər nə üçün məhkəməyə üz tuturlar?
Gündəm
Oxunub: 365
16 Ekm 2022 | 14:34
Görünməyən faktlar! Vətən müharibəsindən sonra zabitlər nə üçün məhkəməyə üz tuturlar?
44 günlük Vətən müharibəsində qazandığımız qələbə xalqımızın tarixi zəfəridir. Bu Zəfər Ali Baş Komandanımız İlham Əliyevin rəhbərliyi, xalq-ordu birliyi, şəhidlərimizin, qazilərimizin canı və qanı ilə qazanılıb. Vətən müharibəsi başlayanda hər kəs bir nəfər kimi silaha sarılaraq döyüşə getmək üçün hazır olduğunu bildirdi, hər kəs canını və qanını verməyə hazır olduğunu ifadə etdi. Əlbəttə, bu xalqımızın qəhrəman və qeyrətli xalq olmasının sübutudur. Döyüşə gedən hər bir döyüşçü savaş meydanına atılanda bilmirdi ki, sağ qalacaq və ya şəhid, qazi olacaq. Bu bir qismət işi idi. Kimsə başına nə gələcəyini əvvəlcədən deyə bilməzdi. Əlbəttə müharibə varsa şəhidlərin, qazilərin, yaralıların, əsirlərin olması qaçılmazdır. Allah şəhidlərimizə rəhmət eləsin, qazilərimizə can sağlığı versin, qazandığımız qələbəyə görə hər zaman onlara borcluyuq. Bu məsələnin bir tərəfi idi, məsələnin başqa bir tərəfi və ya sonrakı işi ondan ibarətdir ki, Vətən üçün canını-qanını vermiş oğulların zəhmətinin düzgün qiymətləndirilməsi və dəyərləndirilməsidir. Gəlin görək qiymətləndirmə düzgün aparılıbmı? Baxaq görək müharibənin görünməyən qəhrəmanları nə üçün həqiqətən bu gün də görünməz olublar?  Yoxsa onları kimlərsə yenə də görmək istəmirlər? Axı onlar ölkəmizi düşmənin təyyarələrindən, vertolyotlarından, pilotsuzlarından, ballistik raketlərindən qoruyub! Sizləri yormadan, uzun-uzadı danışmadan faktla birbaşa diqqətinizi əsas hədəfə çəkmək istəyirəm. "Müharibənin görünməyən qəhrəmanları" filmində Əlahiddə Ümumqoşun Ordunun hava hücumundan müdafiə mütəxəssislərinə xüsusi minnətdarlıq bildirilsə də ancaq, bu günə qədər Naxçıvan hava hücumundan müdafiə döyüşçülərinin adları heç bir yerdə çəkilmir. Yəni nə qiymətləndiriliblər, nə də hər hansı mükafat alıblar. Bu barədə artıq məhkəməyə də müraciət olunub. Heç kim elə başa düşməsin ki, kimlərsə medal davası edir. Yox, bu əsla belə deyil. Sadəcə bizim və haqqımız  olan bizdə olmalıdır. Haqsızlıq qarşıslnda susmaq ən böyük mənəvi cinayətdir, tarixə qarşı xəyanətdir. İnanırıq ki, sözügedən məsələ ilə bağlı yenidən araşdırma aparılar. Ətraflı videoda:


Yazıçı, AJB-nin üzvü, hərbi ekspert
Natiq Əlisoy

"Dialoq.Az"
5-12-2022, 13:12
AvtoNat! Azərbaycanda avtomobillərin yeni alqı-satqı ofisi fəaliyyətə başladı! Biz yeni olsaq da, yeniliklərimiz Sizləri heyrətləndirəcək! AvtoNat, bizimlə ol rahat!
26-11-2022, 23:45
Naxçıvan məhkəmələrində hərbçiyə qarşı görün nələr baş verirmiş! Sizcə belə ola bilərmi???
25-11-2022, 15:55
DTX Naxçıvanda həbslərə BAŞLADI
18-11-2022, 20:13
Yevlaxda şok hadisə! 5 yaşlı Mehinin əsgərə yazdığı məktub görün hardan çıxıb!
4-11-2022, 19:41
Bakı şəhər 116 nömrəli məktəb 3(c) sinfindən qürurverici görüntülər. Bu görüntülər bütün məktəblər üçün nümunə ola bilər!
21-10-2022, 20:22
Yazıçı Aydın Xan Əbilov, yazıçı Natiq Əlisoy və yazıçı Nurəddin Ədiloğlu ilə nəyi müzakirə etdi? Gərgin ədəbi müzakirənin hədəfi nə oldu? Erməni yazıçıları nə üçün tənqid olundu? Ətraflı videoda
18-10-2022, 17:45
Polkovnik-leytenant Vaqif Qurbanovun araşdırması. O, Füzuli rayonunun tarixi haqqında danışdı.
16-10-2022, 14:34
Görünməyən faktlar! Vətən müharibəsindən sonra zabitlər nə üçün məhkəməyə üz tuturlar?
13-10-2022, 17:38
“Zəfərnamə”, "Qələbə" mövzulu kitabların e-nəşri, yayımı, təbliği və virtual sərgisi
9-10-2022, 11:59
Bakı şəhərində su sayğacları nə üçün oğurlanır? Oğrular oğurluğu hansı saatlarda edirlər?
7-10-2022, 13:41
Yevlax şəhər Uşaq-Gənclər İnkişaf Mərkəzinin metodisti Qəhrəman Məmmədov növbəti dəfə mükafatlandırılıb.
4-10-2022, 22:48
112 saylı orta məktəbdə baş verən biabırçılıqla bağlı sizcə kim cəzalanmalıdır?
1-10-2022, 13:52
Düşmənin pilotsuzlarının qarşısı bu cür alınmalıdır! Bunu etməsək təxribatların sayı çoxala bilər!
29-09-2022, 17:06
Bu məlumatı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilər mütləq oxusun.
29-09-2022, 14:53
Gənc şair Süleyman Hüseynzadə Vətən müharibəsi iştirakçısıdır. Onun yazdığı şeirdən Vətən qoxusu gəlir... Gəlin tanıyaq və tanıdaq!
28-09-2022, 20:16
Ehtiyatda olan hərbi qulluqçulara bu cür münasibət olmamalıdır!
27-09-2022, 17:23
Bakı şəhər Xətai rayon Şəhid Murad Hacıyevin adını daşıyan 116 nömrəli tam orta məktəbdə Şəhidlərimizin əziz xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad edilib.
24-09-2022, 22:23
Rəşad Məcid Azərbaycan Mətbuat Şurasının sədri seçilib.
22-09-2022, 00:31
Rusiya Prezidenti Vladimir Putinin ölkədə qismən səfərbərlik elan etməsinin Cənubi Qafqaza hansı təsiri ola bilər? 
14-09-2022, 12:58
Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy vətəndaşlarımıza müraciət edib. Qeyri-rəsmi məlumatlara istinad etməyin!
13-09-2022, 23:04
Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Ermənistanın təxribatlarına maraqlı münasibət bildirib!
11-09-2022, 00:59
Natiq Əlisoydan maraqlı açıqlama: Mən bu əsəri yazarkən ilhamımı üçrəngli, ay-ulduzlu şanlı bayrağımdan almışam!
10-09-2022, 23:02
Natiq Əlisoy: Biz daima ordumuzun uğurlarından yazmalıyıq. Təəssüf ki, bu gün ordu sıralarında bir çox hallarda qələm adamlarına birmənalı baxılmır!
10-09-2022, 14:18
Natiq Əlisoy: Mən Azərbaycan əsgərini daima məğrur görmək istəyirəm!
9-09-2022, 23:41
Ehtiyatda olan zabitlərin təkliflərinə, müraciətlərinə Müdafiə Nazirliyi xüsusi diqqət ayırmalıdır!
2-09-2022, 23:29
Yazıçı-şair Natiq Əlisoydan açıqlama: Hesab edirəm hələ ki, bu barədə danışmaq tezdir.
21-07-2022, 22:52
DEPARTAMENT SƏDRİNDƏN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ, QAZİLƏR VƏ EHTİYATDA OLAN HƏRBÇİLƏRƏ YENİ İMKANLAR!