Bu məlumatı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilər mütləq oxusun.
Gündəm
Oxunub: 583
29 Eyl 2022 | 17:06
Bu məlumatı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilər mütləq oxusun.
Dəyərli dostlar! Bildiyiniz kimi Yeni Yazarlar və Sənətçilər İctimai Birliyində (YYSİB) yaradıcı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilərlə İş Üzrə yeni Departament təsis edilib. Departamentin təsis edilməsi YYSİB-nin sədri yazıçı-kulturoloq hörmətli Aydınxan müəllim Əbilovun və mənim təşəbbüsüm ilə reallaşmışdır. Departamentin sədri mən yazıçı-şair, Azərbaycan Jurnalistlər Birliyinin (AJB) üzvü, Qızıl qələm mükafatçısı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy. Departamentin yaradılmasında əsas məqsəd yaradıcı (Elmi, texniki, bədii və s.) Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçiləri bir araya yığmaq, tanıtmaq və onlara dəstək olmaqdır. Departamentin nizamnaməsi (qaydaları, idarə heyəti və üzvlük məsələləri) üzərində hal-hazırda işlər aparılır və bu barədə mütəmadi Sizlərə əlavə məlumat veriləcək. Buyurub müraciət edə bilərsiniz. Özünüz haqqında (ad, soyad, ata adı, yaşayış yeriniz, fəaliyyətiniz və yaradıcılığınız) məlumatları göndərin, oxunub analiz edildikdən sonra Sizlərə əlavə məlumat veriləcək. Müraciətinizə gec cavab verilərsə bu sizi narahat etməsin. Bütün müraciətlərə ardıcıl cavab veriləcək. Nəzərinizə çatdırım ki, üzvlük, təbliğat və s. üçün heç bir maddiyat tələb olunmur. Elmi, texniki, bədii yaradıcılığı olan Şəhid ailələri, Qazilər və hərbçilər bizə müraciət edə bilər.
Əlaqə: WhatsApp 050-768-77-17
_________________________________________
Yazıçı-şair, AJB-nin üzvü, YYSİB Şəhidlərin Ailə Üzvləri, Qazilər və Yaradıcı Hərbçilərlə İş Departamentinin sədri Natiq Əlisoy
5-12-2022, 13:12
AvtoNat! Azərbaycanda avtomobillərin yeni alqı-satqı ofisi fəaliyyətə başladı! Biz yeni olsaq da, yeniliklərimiz Sizləri heyrətləndirəcək! AvtoNat, bizimlə ol rahat!
26-11-2022, 23:45
Naxçıvan məhkəmələrində hərbçiyə qarşı görün nələr baş verirmiş! Sizcə belə ola bilərmi???
25-11-2022, 15:55
DTX Naxçıvanda həbslərə BAŞLADI
18-11-2022, 20:13
Yevlaxda şok hadisə! 5 yaşlı Mehinin əsgərə yazdığı məktub görün hardan çıxıb!
4-11-2022, 19:41
Bakı şəhər 116 nömrəli məktəb 3(c) sinfindən qürurverici görüntülər. Bu görüntülər bütün məktəblər üçün nümunə ola bilər!
21-10-2022, 20:22
Yazıçı Aydın Xan Əbilov, yazıçı Natiq Əlisoy və yazıçı Nurəddin Ədiloğlu ilə nəyi müzakirə etdi? Gərgin ədəbi müzakirənin hədəfi nə oldu? Erməni yazıçıları nə üçün tənqid olundu? Ətraflı videoda
18-10-2022, 17:45
Polkovnik-leytenant Vaqif Qurbanovun araşdırması. O, Füzuli rayonunun tarixi haqqında danışdı.
16-10-2022, 14:34
Görünməyən faktlar! Vətən müharibəsindən sonra zabitlər nə üçün məhkəməyə üz tuturlar?
13-10-2022, 17:38
“Zəfərnamə”, "Qələbə" mövzulu kitabların e-nəşri, yayımı, təbliği və virtual sərgisi
9-10-2022, 11:59
Bakı şəhərində su sayğacları nə üçün oğurlanır? Oğrular oğurluğu hansı saatlarda edirlər?
7-10-2022, 13:41
Yevlax şəhər Uşaq-Gənclər İnkişaf Mərkəzinin metodisti Qəhrəman Məmmədov növbəti dəfə mükafatlandırılıb.
4-10-2022, 22:48
112 saylı orta məktəbdə baş verən biabırçılıqla bağlı sizcə kim cəzalanmalıdır?
1-10-2022, 13:52
Düşmənin pilotsuzlarının qarşısı bu cür alınmalıdır! Bunu etməsək təxribatların sayı çoxala bilər!
29-09-2022, 17:06
Bu məlumatı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilər mütləq oxusun.
29-09-2022, 14:53
Gənc şair Süleyman Hüseynzadə Vətən müharibəsi iştirakçısıdır. Onun yazdığı şeirdən Vətən qoxusu gəlir... Gəlin tanıyaq və tanıdaq!
28-09-2022, 20:16
Ehtiyatda olan hərbi qulluqçulara bu cür münasibət olmamalıdır!
27-09-2022, 17:23
Bakı şəhər Xətai rayon Şəhid Murad Hacıyevin adını daşıyan 116 nömrəli tam orta məktəbdə Şəhidlərimizin əziz xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad edilib.
24-09-2022, 22:23
Rəşad Məcid Azərbaycan Mətbuat Şurasının sədri seçilib.
22-09-2022, 00:31
Rusiya Prezidenti Vladimir Putinin ölkədə qismən səfərbərlik elan etməsinin Cənubi Qafqaza hansı təsiri ola bilər? 
14-09-2022, 12:58
Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy vətəndaşlarımıza müraciət edib. Qeyri-rəsmi məlumatlara istinad etməyin!
13-09-2022, 23:04
Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Ermənistanın təxribatlarına maraqlı münasibət bildirib!
11-09-2022, 00:59
Natiq Əlisoydan maraqlı açıqlama: Mən bu əsəri yazarkən ilhamımı üçrəngli, ay-ulduzlu şanlı bayrağımdan almışam!
10-09-2022, 23:02
Natiq Əlisoy: Biz daima ordumuzun uğurlarından yazmalıyıq. Təəssüf ki, bu gün ordu sıralarında bir çox hallarda qələm adamlarına birmənalı baxılmır!
10-09-2022, 14:18
Natiq Əlisoy: Mən Azərbaycan əsgərini daima məğrur görmək istəyirəm!
9-09-2022, 23:41
Ehtiyatda olan zabitlərin təkliflərinə, müraciətlərinə Müdafiə Nazirliyi xüsusi diqqət ayırmalıdır!
2-09-2022, 23:29
Yazıçı-şair Natiq Əlisoydan açıqlama: Hesab edirəm hələ ki, bu barədə danışmaq tezdir.
21-07-2022, 22:52
DEPARTAMENT SƏDRİNDƏN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ, QAZİLƏR VƏ EHTİYATDA OLAN HƏRBÇİLƏRƏ YENİ İMKANLAR!