Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy vətəndaşlarımıza müraciət edib. Qeyri-rəsmi məlumatlara istinad etməyin!
Gündəm
Oxunub: 143
14 Eyl 2022 | 12:58
Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy vətəndaşlarımıza müraciət edib. Qeyri-rəsmi məlumatlara istinad etməyin!
Düşmən bilməlidir ki, artıq 1993-cü il deyil! Onlar, o zamanlar onlara vur deyənlərin sözlərinə və vədlərinə bu gün də aldansalar məhv ola-ola gedəcəklər!
Təəssüf ki, Ermənistanın təxribatlara uymasını və son günlərdə baş vermiş hadisələri analiz edərkən hərbi baxımdan bir çox məsələlərə açıq münasibət bildirmək istəməməyimiz erməniləri və onların havadarlarını arxayın salmamalıdır. Bizim bu məsələlərə münasibət bildirməyimiz bir çox hallarda kəşfiyyat məlumatlarının yayılmasına, məxfiçiliyin pozulmasına gətirib çıxara bilər. Vətəndaşlarımız da bu məsələdə xüsusi diqqətli olmalıdır. Lazım olan məsələləri tələb olunan həddə Azərbaycan Respublikası Müdafiə Nazirliyinin mətbuat xidməti tərəfindən ictimayətə çatdırılır. Emosialara qapanmaq olmaz. Bizim üzərimizə düşən isə odur ki, biz hər birimiz dövlətimizin, əsgərimizin, Ali Baş Komandanımızın yanında olmalıyıq. Düşmən isə atdığı hər səhv addıma görə layiqli cəzasını alacaq. Allah Şəhidlərimizə rəhmət eləsin!
_____________________________________________
Yazıçı, AJB-nin üzvü, hərbi ekspert
Natiq Əlisoy
29-09-2022, 17:06
Bu məlumatı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilər mütləq oxusun.
29-09-2022, 14:53
Gənc şair Süleyman Hüseynzadə Vətən müharibəsi iştirakçısıdır. Onun yazdığı şeirdən Vətən qoxusu gəlir... Gəlin tanıyaq və tanıdaq!
28-09-2022, 20:16
Ehtiyatda olan hərbi qulluqçulara bu cür münasibət olmamalıdır!
28-09-2022, 14:08
Naxçıvan döyüşçülərinin fəaliyyəti belə qiymətləndirilib!
27-09-2022, 17:23
Bakı şəhər Xətai rayon Şəhid Murad Hacıyevin adını daşıyan 116 nömrəli tam orta məktəbdə Şəhidlərimizin əziz xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad edilib.
24-09-2022, 22:23
Rəşad Məcid Azərbaycan Mətbuat Şurasının sədri seçilib.
22-09-2022, 00:31
Rusiya Prezidenti Vladimir Putinin ölkədə qismən səfərbərlik elan etməsinin Cənubi Qafqaza hansı təsiri ola bilər? 
14-09-2022, 12:58
Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy vətəndaşlarımıza müraciət edib. Qeyri-rəsmi məlumatlara istinad etməyin!
13-09-2022, 23:04
Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Ermənistanın təxribatlarına maraqlı münasibət bildirib!
11-09-2022, 00:59
Natiq Əlisoydan maraqlı açıqlama: Mən bu əsəri yazarkən ilhamımı üçrəngli, ay-ulduzlu şanlı bayrağımdan almışam!
10-09-2022, 23:02
Natiq Əlisoy: Biz daima ordumuzun uğurlarından yazmalıyıq. Təəssüf ki, bu gün ordu sıralarında bir çox hallarda qələm adamlarına birmənalı baxılmır!
10-09-2022, 14:18
Natiq Əlisoy: Mən Azərbaycan əsgərini daima məğrur görmək istəyirəm!
9-09-2022, 23:41
Ehtiyatda olan zabitlərin təkliflərinə, müraciətlərinə Müdafiə Nazirliyi xüsusi diqqət ayırmalıdır!
2-09-2022, 23:29
Yazıçı-şair Natiq Əlisoydan açıqlama: Hesab edirəm hələ ki, bu barədə danışmaq tezdir.
21-07-2022, 22:52
DEPARTAMENT SƏDRİNDƏN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ, QAZİLƏR VƏ EHTİYATDA OLAN HƏRBÇİLƏRƏ YENİ İMKANLAR!
19-07-2022, 23:02
Departament sədrindən vacib açıqlama: O günlərdə hər kəs bir səslə var olsun ordumuz, var olsun igidlərimiz deyirdi!
17-07-2022, 00:45
Səngər həyatı yaşamış kişilərlə oyun oynamaq olmaz! Hərbçilər, qazilər və şəhid ailələri ilə bağlı məsələlərin müzakirəsinə və həllinə bu şəxslər cəlb edilməlidir!
16-07-2022, 00:03
Yazıçı, şair, AJB-nin üzvü Natiq Əlisoy yeni vəzifəyə təyin olunub.
13-06-2022, 23:50
YUXARI QARABAĞ KANALI ƏSASLI TƏMİR OLUNUR.
1-06-2022, 13:43
Naxçıvan şəhər Ə.Ağayev adına 8 nömrəli tam orta məktəbin 2(a) sinfində 1 iyun "Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü" qeyd edilib.
30-05-2022, 16:26
Professor Nizaməddin Şəmsizadə: Əslində, Region poeziyasına mənim marağımın yaranması Elnurun Baxışın xidmətidir.
30-05-2022, 16:05
Professor Nizaməddin Şəmsizadə: Onun şeirlərindən Aşıq Alının, Dədə Ələsgərin, Abbas Tufarqanlının, Sarı Aşığın, Aşıq Şakirin şeirlərinin nəfəsi, ətri gəlir.
22-05-2022, 13:56
Xalq şairi Fikrət Qocanın yaradıcılığına həsr olunmuş xatirə gecəsi keçirilib.
19-05-2022, 19:00
“Haber Global”ın “Nurçu” sahibinin bahalı saat kolleksiyası - Anar Əlizadənin yarımmilyonluq hədiyyəsi
8-05-2022, 20:33
SON İDMAN XƏBƏRİ: ÖZ DOĞUM GÜNÜNDƏ "QIZIL MEDAL" QAZANAN GƏNC İDMANÇIMIZI SİZ DƏ TANIYIRSINIZMI?
8-05-2022, 11:28
Musa Yaqubun qəbirüstü abidəsinin açılışı olub. Abidəni Xalq rəssamı, heykəltəraş Natiq Əliyev hazırlayıb.
6-05-2022, 22:55
Ehtiyatda, istefada olan hərbi qulluqçular və xüsusi rütbəli şəxslər Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevə növbəti dəfə müraciət ediblər.