Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Ermənistanın təxribatlarına maraqlı münasibət bildirib!
Gündəm
Oxunub: 176
13 Eyl 2022 | 23:04
Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Ermənistanın təxribatlarına maraqlı münasibət bildirib!
44 günlük Vətən müharibəsinə qədər məkirli düşmənin qoşunlarımızın təmas xətti boyunca (keçmiş işğal edilmiş ərazilərimizdən) təxribatlara əl atması hardasa başa düşülən və qəbul edilən idi. Belə ki, birinci Qarabağ müharibəsindən sonra müvəqqəti üstünlük qazanan, torpaqlarımızı işğal edən düşmən tərəfindən qarşı tərəfi, yəni ordumuzu daima gərginlik altında saxlamaq üçün atılan addım kimi başa düşmək olardı. Ancaq, bu gün düşmənin hər hansı bir təxribata əl atması hərbi əməliyyatdan çox teatr səhnəsinə bənzəyir. Belə ki, 44 günlük müharibədə igidlərimiz tərəfindən "Gecə dərsi" alan düşmən nəinki təxribata, heç təxribat sözünün "T" hərfinə əl atmamalı idi. Düşmənin təxribata əl atması üçün nə gücü, nə iradəsi,nə də döyüş ruhu qalmışdı. Canını birtəhər gəzdirən erməni dığalarında hal qalmışdı ki, hələ bir təxribata da əl atsın? Peşəkar hərbçilər yaxşı bilir ki, məğlubiyyətə uğramış ordunu yenidən komplektləşdirmək, onun döyüş və döyüşə hazırlığını bərpa etmək üçün illərnən vaxt lazımdır. Deməli ilan ulduz görsə də hələ ki, ölməyib, özünü ölülüyə vurub... Hesab edirəm ki, biz qıvrılmış vəziyyətdə kol-kosda gizlənən və qorxusundan onun-bunun üstünə tullanan ilanları yox, o ilanlara zəhər verənləri tapmalıyıq. İkinci bir tərəfdən bir çox rəsmi və qeyri-rəsmi məlumatlara görə düşmənin 2 ədəd S-300 zenit-raket kompleksi məhv edilib. Ordumuz tərəfindən düşmənin 2 ədəd S-300 zenit-raket kompleksinin məhv etməsinə 100 % inanıram, bu mümkündür. Ancaq, o komplekslərin Ermənistana məxsus olmasına 1 % inanmıram...! Burada sual yaranır ki, o komplekslər oraya necə, hansı məqsəd və imkanlarla, hansı yollarla getmişdi? Ermənistanın bir o qədər bol S-300-ü və ya elə pulu var ki? Və o komplekslərin orada, təmas xəttinə, döyüş əməliyyatları gedən əraziyə yaxın məsafədə nə işi var idi? Sonra da 2 ədəd S-300 ZRK ora hansı ağılla qoyula bilərdi ki? Onda belə çıxır ki, ya Ermənistanın həqiqətən başı xarab olub ya da onların əvəzinə başqa başlar düşünür, ancaq səhv düşünür. Ola da bilər ki, KTMT-nin Ermənistanda 2 ədəd S-300-ü ilə düşmənimizin əlini ortaq dostumuz əl altından sıxıb... Bunlar hamısı sadəcə ehtimallardır. Maraqlıdır! Allah Şəhidlərimizə rəhmət eləsin!
_____________________________________________
Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy
29-09-2022, 17:06
Bu məlumatı Şəhid ailələri, Qazilər və Hərbçilər mütləq oxusun.
29-09-2022, 14:53
Gənc şair Süleyman Hüseynzadə Vətən müharibəsi iştirakçısıdır. Onun yazdığı şeirdən Vətən qoxusu gəlir... Gəlin tanıyaq və tanıdaq!
28-09-2022, 20:16
Ehtiyatda olan hərbi qulluqçulara bu cür münasibət olmamalıdır!
28-09-2022, 14:08
Naxçıvan döyüşçülərinin fəaliyyəti belə qiymətləndirilib!
27-09-2022, 17:23
Bakı şəhər Xətai rayon Şəhid Murad Hacıyevin adını daşıyan 116 nömrəli tam orta məktəbdə Şəhidlərimizin əziz xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad edilib.
24-09-2022, 22:23
Rəşad Məcid Azərbaycan Mətbuat Şurasının sədri seçilib.
22-09-2022, 00:31
Rusiya Prezidenti Vladimir Putinin ölkədə qismən səfərbərlik elan etməsinin Cənubi Qafqaza hansı təsiri ola bilər? 
14-09-2022, 12:58
Yazıçı, hərbi ekspert Natiq Əlisoy vətəndaşlarımıza müraciət edib. Qeyri-rəsmi məlumatlara istinad etməyin!
13-09-2022, 23:04
Hərbi ekspert Natiq Əlisoy Ermənistanın təxribatlarına maraqlı münasibət bildirib!
11-09-2022, 00:59
Natiq Əlisoydan maraqlı açıqlama: Mən bu əsəri yazarkən ilhamımı üçrəngli, ay-ulduzlu şanlı bayrağımdan almışam!
10-09-2022, 23:02
Natiq Əlisoy: Biz daima ordumuzun uğurlarından yazmalıyıq. Təəssüf ki, bu gün ordu sıralarında bir çox hallarda qələm adamlarına birmənalı baxılmır!
10-09-2022, 14:18
Natiq Əlisoy: Mən Azərbaycan əsgərini daima məğrur görmək istəyirəm!
9-09-2022, 23:41
Ehtiyatda olan zabitlərin təkliflərinə, müraciətlərinə Müdafiə Nazirliyi xüsusi diqqət ayırmalıdır!
2-09-2022, 23:29
Yazıçı-şair Natiq Əlisoydan açıqlama: Hesab edirəm hələ ki, bu barədə danışmaq tezdir.
21-07-2022, 22:52
DEPARTAMENT SƏDRİNDƏN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ, QAZİLƏR VƏ EHTİYATDA OLAN HƏRBÇİLƏRƏ YENİ İMKANLAR!
19-07-2022, 23:02
Departament sədrindən vacib açıqlama: O günlərdə hər kəs bir səslə var olsun ordumuz, var olsun igidlərimiz deyirdi!
17-07-2022, 00:45
Səngər həyatı yaşamış kişilərlə oyun oynamaq olmaz! Hərbçilər, qazilər və şəhid ailələri ilə bağlı məsələlərin müzakirəsinə və həllinə bu şəxslər cəlb edilməlidir!
16-07-2022, 00:03
Yazıçı, şair, AJB-nin üzvü Natiq Əlisoy yeni vəzifəyə təyin olunub.
13-06-2022, 23:50
YUXARI QARABAĞ KANALI ƏSASLI TƏMİR OLUNUR.
1-06-2022, 13:43
Naxçıvan şəhər Ə.Ağayev adına 8 nömrəli tam orta məktəbin 2(a) sinfində 1 iyun "Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü" qeyd edilib.
30-05-2022, 16:26
Professor Nizaməddin Şəmsizadə: Əslində, Region poeziyasına mənim marağımın yaranması Elnurun Baxışın xidmətidir.
30-05-2022, 16:05
Professor Nizaməddin Şəmsizadə: Onun şeirlərindən Aşıq Alının, Dədə Ələsgərin, Abbas Tufarqanlının, Sarı Aşığın, Aşıq Şakirin şeirlərinin nəfəsi, ətri gəlir.
22-05-2022, 13:56
Xalq şairi Fikrət Qocanın yaradıcılığına həsr olunmuş xatirə gecəsi keçirilib.
19-05-2022, 19:00
“Haber Global”ın “Nurçu” sahibinin bahalı saat kolleksiyası - Anar Əlizadənin yarımmilyonluq hədiyyəsi
8-05-2022, 20:33
SON İDMAN XƏBƏRİ: ÖZ DOĞUM GÜNÜNDƏ "QIZIL MEDAL" QAZANAN GƏNC İDMANÇIMIZI SİZ DƏ TANIYIRSINIZMI?
8-05-2022, 11:28
Musa Yaqubun qəbirüstü abidəsinin açılışı olub. Abidəni Xalq rəssamı, heykəltəraş Natiq Əliyev hazırlayıb.
6-05-2022, 22:55
Ehtiyatda, istefada olan hərbi qulluqçular və xüsusi rütbəli şəxslər Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevə növbəti dəfə müraciət ediblər.